Metin2 Hile M2Bob 1.7.1 Güncel Yepyeni Sürüm İndir 11.11.2012

Metin2 Hile M2Bob 1.7.1 Güncel Yepyeni Sürüm İndir 11.11.2012
Merhaba bu benim ilk yazım arkadaşlar bu yazımda size yeni çıkan m2bob 1.7.1 hilesini paylaşacağım.Bu hileyi tesadüfen Metin2 Bob Resmi Sitesi'ni gezerken buldum.Denedim ve çalıştı şimdi sizinle paylaşıyorum.Eski sürüm artık çalışmıyor.Bu arada birkaç sitede bu sitedeki hilelerin resimleriyle,linkleriyle vb. çalındığını gördüm o yüzden bende bir resim hazırladım umarım onuda beğenirsiniz.Neyse geçelim hilenin özelliklerine.

Hilenin Özellikleri:

  • Çekme hilesindeki oyundan atma sorunu düzeltildi
  • Balık botuna xx:xx saatleri ile xx:xx saatleri arasında balık tut komutları eklendi.
  • Cesaret pelerini eklendi
  • Otomatik dc hilesi eklendi
  • Easy Metin2 hilesinde bulunan m2bob'da bulunmayan 4x hilesi eklendi.

İndirme Linki:

Rar Şifresi:
metin2hocam.blogspot.com

crazyman505 farkıyla iyi kullanımlar arkadaşlar metin2 hocam'ı takip etmeye devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder